lørdag den 31. marts 2012

Længe ventet post og endnu et spontant projekt!!!











DYMO DYMO DYMO...........

Jeg har bestilt mig en Dymo på Etsy, med neon tape. Jubiii den kom endelig igår,-
Så der er blevet klikket adskillige små klistermærker ud... det var tiltænkt min dreng, da jeg prøver, at fange det sjove i, at lære bogstaver og at skrive. ( han har desværre ikke interessen for
skole og derfor lidt svært ved de bogstaver ) 
Men at det også er lidt sjovt legetøj til mor, det gør jo ikke noget, vel!!!
Han tog den til sig med det samme og fik kreeret nogle fine gækkebreve med dymo klistermærker hvor han skrev prik for hver bogstav. Nåede desværre ikke at tage billeder, før de var proppet i kuvert og klisteret godt til ;0)









































MALER MALER MALERHJERNE!!

Så blev det påskeferie og man - jeg - kan ikke gå på ferie uden at have et projekt klart. Fik den spontane ide, at den ene væg i stuen skulle være babypudder lyserød. Mit fine nye teak chartol gav mig inspirationen, da jeg så det sammen med mine lyserøde stearinlys. Derudover sker der noget her i foråret, hvor man bliver draget af smukke pasteller og det lysere lys udefra. Det er så dejligt. Og ja ej, at forglemme alle de lækre boligmagasiner, som overdynger os med pasteller netop nu!

Nå men sussen ned i maler biksen og købe en maling, så projektet hurtigt kunne iværksættes. Men det var vist lige hurtigt nok, for jeg fik købt en helt forkert farver, som var alt for mørk. piv!!!!
Det blev squ lidt for prinsesse agtigt, miss barbie NO GO!  Langt fra det jeg havde set inde i  mit hovede. Så måtte jeg igang med at blande farver, havde heldigvis en spand hvid maling på lager. Og vupti fik væggen den rigtige farve.
Ligger flere billeder ind når jeg er helt færdig med arbejdet ;0)

Husk min give away...HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar