onsdag den 28. marts 2012

Altanen min! 

Jeg er så heldig, at udover min lille skønne have, hører der også en fantastisk altan med til min lejlighed.
Egentligt er det nok mere en balkon, da den er stor og huset er en gl. by villa fra 1920érne. Der er store høje Thuja træer foran, så man sidder afskærmet fra alle de andre nabo haver.
Netop denne balkon er en af de ting jeg elsker rigtig meget ved min lejlighed og det er bestemt den der trækker mest, og grunden til jeg stadig bor her på 10énde år.
Herude har jeg nydt mange dejlige sommeraftener og grillet adskillige pølser til min knejt!! De seneste dage, har jeg virkelig udnyttet forårets komme og slikket hver en solstråle som det var muligt. Har også allerede plantet mine potter, som det ses. så håber ikke det bliver alt for koldt om natten de næste uger...





5 kommentarer:

  1. Der ser bare rigtig hyggeligt ud på din altan/balkon :) kan godt forestille mig den indbyder til mange gode grill aftener :)

    SvarSlet
  2. Tak, ja jeg elsker den også helt enormt.
    Og mon ikke der dukker flere billeder op her på bloggen i løbet af foråret og sommeren, fra min oase ;0)
    Husk at deltage i min give away :0)

    SvarSlet
  3. Sikke fint og sommerligt, er vild med dine tæpper.

    SvarSlet
  4. Så hyggelig, elsker de fine retro-teppene dine:)

    Og du; takk for at du er med hos meg,
    og lykke til:)

    Fin kveld og god fredag til deg,
    Hanne:)

    SvarSlet
  5. SIkke de billeder kalder på gode sommerstunder :-)

    Jeg er lige faldet over din blog, og vender snart tilbage - jeg kan lide hvad jeg ser :-)

    God påske.

    KH
    tina

    SvarSlet