onsdag den 9. maj 2012

Skål og lidt mere skål....

Jeg har haft gang i at tapetsere låget på de skønne krukker fra SG. Jeg har fået et par bestillinger, så måtte igang igen...






Små fantastiske hundehvalpe er på vej!!!
Min skønne chihuahua tæve er drægtig, helt præcis 5 uger + 4... Hun har haft hvalpe flere gange, men denne gang blev hun meget stor meget hurtigt. Måske der ligger 3-4 styks små yndige pjuskede klumper derinde nu... Hun er allerede ret besværet af den tunge mave og foretrækker den liggende stilling, selv når hun tigger en lille bid ude i køkkenet, foregår det helt fladt på gulvet...
Ellers ynder hun at ligge og snorke i min søns Happy Cat sækkestol, som det ses på det ene billede...



Tilsidst vil jeg lige vise et par af mine smukke tulipaner fra haven... Lidt trist med vejret, håber det snart bliver vejr til at nyde haven igen... Men alt gror godt og det varer ikke mange uger før de første billeder af mine smukke pæoner kommer ind her...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar