fredag den 4. maj 2012

Lidt af det hele....

Hvor er det dejligt sommeren er lige om hjørnet, disse sidste skønne solskinsdage giver virkelig hunger efter mere... Om aftenen har jeg puslet med æsker og en pudderfarvet sættekasse, fik jo solgt min lyselilla til en lille pige der skulle have nyt værelse...) overvejer om min mor skal have den til Mors Dag....Nu må vi se!!

























Jeg har flyttet mit My print fra MyMinMY ind i stuen, jeg savnede hende og i soveværelset har jeg primært lukkede øjne, så hun var forsømt.... Så har jeg investeret i endnu et print denne gang fra Sofie Børsting, tjek hendes fine billeder ud HER
Syntes hun laver nogle skønne streger, blev straks forelsket i påfuglen her...





































Kobjælde
Hvid Løjtnantshjerte....
 











Kæmpe stenbæk

Lige lidt smukke billeder fra haven...







































Tilslut lige et kært billede af en mini mus, der spiser mini isvaffel med nødder på toppen.
Bare rolig... normalt får den helt normal kornblanding og grønt :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar